Infiintari firme | Infiintari firme S.R.L | Infiintare firme

  • Yna Finance & Consulting
  • Yna Finance & Consulting

NOUgazduire sediu social de la 200 EURO/an – Suna Acum 0771.422.385

Schimbare sediu social

Schimbarea sediului social presupune inregistrarea unei mentiuni la Oficiul National al Registrului Comertului, in raza caruia se afla sediul social actual.

Acte necesare schimbare sediu social:

  • Certificat de inmatriculare in original
  • Certificat constatator de la sediul social in original
  • Acordul vecinilor/ Acordul asociatiei de proprietari pentru sediu si acceptul vecinilor cu care va invecinati direct – pe orizontala si vertical (am atasat formularul tip care trebuie completat, semnat de presedintele asociatiei / administrator si stampilat)
  • Dovada sediului social (actul de proprietate al spatiului unde doriti stabilirea sediului social)
  • Buletin/CI asociat/asociati (copii)
  • Copie Act constitutiv

Schimbare forma jurdica

Schimbarea formei societăţii, prelungirea duratei ei sau alte modificări ale actului constitutiv al societăţii nu atrag crearea unei persoane juridice noi.

Acte necesare pentru înregistrarea menţiunilor privind schimbarea formei juridice a unei societăţi (art. 205 din

  • Legea nr. 31/1990, republicată)
  • Decizie asociat unic/Hotararea AGA
  • Act constitutiv
  • CUI in original
  • Daca este cazul efectuarea varsamintelor la capitalul social
  • Buletin/CI asociat/asociati

Schimbare denumire firma

Denumirea societatii reprezinta un element de identificare legala al societatii, alaturi de Sediu, Numar de Inregistrare in evidentele Registrului Comertului si Codul Unic de Inregistrare.

Acte necesare:

  • Rezervare denumire (noua)
  • CUI in original
  • Act constitutiv
  • Decizia asociatului unic/Hotararea AGA

Taxe schimbare denumire firma:

  • 72 lei – rezervare denumire firma
  • 45 lei – taxe de registru
  • 27 lei – procent aplicat taxei de registru – 50% Fondul de lichidare şi 10% Fondul de buletin prevăzute de Legea nr. 85/2014
  • 72 lei – taxa pentru fiecare sediu autorizat pe baza declaraţiei pe proprie răspundere (45 lei taxa de registru, la care se adaugă 27 lei reprezentând un procent aplicat taxei de registru – 50% Fondul de lichidare şi 10% Fondul de buletin prevăzute de Legea nr. 85/2014);

Ai nevoie de mai multe informatii? Suna acum un profesionist 0771.422.385!